katten, musen tio tusen

Ena bilen är bort och det känns så skönt! Pengar i handen är min melodi!
Nu väntar jag på nästa vecka då det ska komma in ett par nya bilar som jag är intresserad av. Sen åker Pärlan Polon samma öde som BMW:n... Känns lite sorgligt då det är första egna bilen, men detta blir bra. Att ha en som rullar och inte låter så förbaskatt!
Startdatumet på jobbet har blivit uppskjutet, till när vet jag inte. Det är lite oroligt att inte veta, men vad gör det! Det är ett jobb! Mitt jobb!

Hade en lite down-dag igår kväll, och känner fortfarande av det. Men jag tänkte röja lite här hemma så det är fint till J kommer hem och vi kanske kan helgmysa lite. Nog för att han börjar tidigt imorgon med, men någon film ska vi väl hinna med.

Klippte lugg igår. Är ovant, men det blev ganska bra faktiskt. Så jag är nöjd, och det växer ju alltid ut:)

Ska ner på stan och lämna lite papper i eftermiddag och filmerna sokm vi hyrde som vi totalt glömt bort att lämna in! Så vi får se vad det kan gå på! OJOJOJ! Det är ju extra kul när inte J har fått sin lön ÄN! Och min börjar ta slut...
Så vi får se hur vi löser det...


Försöker få ihop middagsplanerna. Undrar fortfarande vad det kommer att bli. Tacos skulle vara gott. Eller kyckling... MUMS!
Nehe, återgå till städningen och matplanerna:)



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0