En allians regering 4 år till + knivmord i Torshälla

Tre personer knivskurna i Torshälla natten till idag. Jag var inte en av dom. Många ringde och smsade idag och var oroliga, vilket är förståligt. Men jag är okej. Så är även J. Vi var där uppe igår kväll, jag och J och flera av hans vänner. Ett coverband spelade och dom var riktigt duktiga! Jag gick hem tidigt, runt 12-halv 1. J var kvar när knivbråket startade. Eller bråk och bråk. En man kom helt oprovocerande fram och stack ner två kvinnor och en man. Ena kvinnan är det kritiskt för. Han blev jagad vad jag förståd en bit, och polisen har säkrat vissa spår. Och jag hoppas dom får ut någonting utav det, men dom kommer nog inte kunna göra så mycket. Det kommer nog och fixas ändå..


Valen är avslutat för min del för ikväll. Det blev en fortsatt allians i 4 år till + Sverigedemokraterna i rikstagen. I Eskilstuna kommun hamnade SD på en 3:e plats på både kommunal/landsting/rikstad... Jag säger inget mer så har jag inget sagt. Tycker bara det är dåligt med all smutskastning! 


Nu blir det snart sängen... Är trött och lite ont i huvet. J´s far och styvmamma kom över på kvällen och käkade och kollade valvakan med oss. Riktigt god mat! Vet vad jag ska äta till lunch i morgon i alla fall. Bulgur och kotlettytterfilé gryta! MUMS!


Kärlek... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0