"E... bajsat!..."

Gårdagen var det fullt upp:)
J skulle till läkaren och jag följde med dig. Gick snabbt och ganska bra, men det syndes att han inte gillade det alls!
Sen åkte vi och handlade lite en sväng för han skulle ut på sjön och fiska med "Rob".
Efter jag lämnat honom i Sundbyholm så åkte jag mot staden och träffade "Mira" och handlade lite present:)
Sen träffade jag "Ann" och vi tog en snabbfika och en lite shopping tur med tjejer "Em"- 3 veckor gammal och "Eb" 2 år gammal.
Sen gick "Ann" och klippte sig och jag och tjejerna fikade klart och sedan blev det: bajsblöjebyte,matning,rapning,underhållning,promenader,förklaringar,undanmanövrar,och skratt!
Vi hade roliga två timmar tillsammans medans deras mor "Ann" fick väl avslappnande minutrar hos frisören:)

Efter detta farande åkte jag hem men snart bärde det av mot "Fias" jobb och satt där en stund och åt bullar innan vi skjtsade hem "Z" och sedan blev jag bjuden på MAX! Gottis! Efter att ha fått mat i magen åkte vi hem till Fia dit pojkarna skulle komma när dom kom tillbaka från sjön, men vi hann med ett välbehövligt samtal där det mesta disskuterades:)

Idag väntar jag på samtal från sjukhuset sen ska jag om jag hittar någon energi ta tag i hemmet! Dags för det igen!:)



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0