Drar ihop sig till jobb start

Igår skrev jag pappret för mitt nya fasta heltidsjobb! Och jag är super lycklig!
Känns så skönt att det är klart och att jag snart får komma igång! LÄngtar som tusan!
På tisdag blir det teambuildning, och sedan löper träffar av efter varann fram till öppningen!:)
Känns skönt att det är på gång för jag skulle kunna börja i morgon;)

J är på jobbet idag och sedan ska han med ut till landet och sover där inatt. Så jag blir själv hela kvällen och natten och dagen i morgon. Under dagen idag ska jag; boka tvättid, gå ut med grannens hund, städa klädkammeren som fortfarande inte blivit gjort, ta upp mat ur frysen till kvällsmat. Får se vad det blir för nåt;) Kanske bjuder över J´s syster M ikväll... Kan vi ha det trevligt ihop:)

Vi köpte ju en bil i fredags:) En silvermetallic Toyota Avensis -03:a. Super fin. Jag är SÅ (!!!) lycklig:)


Ne nu blir det frukost och sedan promenad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0