Gös-Tyskland-Epilator-Blåsor-Tele.möte


Vet man när naturen har gjort sitt jobb? Eller kan den även luras?


Åkte ut till mamma och A i fredags för att käka lite god gös (som alltid) med vänner från Norrland! Underbart!
Dom hade precis kommit hem från en av deras tysklandsresor med lite dryck i bagaget;)
Vi sov kvar i ena friggeboden och vaknade av solen på morgonen. Så skönt att slippa klocka och inte behöva bry sig om tiden så fruktansvärt mycket! Vaknade av solen, och gick upp av solen. Skönt!
Blev sedan en heldag på landet, solning, korsordslösning, bokläsning, nässelplockning, och epilator rakning på benen! Riktigt skön slappar dag, med mammsen och nära vänner och så klart min älskade J!

Igår kväll gick vi hem till J´s föräldrar. Det hela slutade med en ca 2 timmar lång promenad! Så skönt. Var perfekt väder ute och fläktade lagom. Och inga mygg! Så skönt! Dock resulterade det i två stora blåsor på vardera foten. Ömmar rejält, men det var så pass skönt igår, så då får jag leva med dom ett tag:) Bästa är ju att det går över;)

Nu blir det frukost innan telefon styrelsemötet vid 11:)



Kärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för din kommentar gumman! jättekul att se att du är med mig ;) hehe! hoppas allt är bra med dig också! och tack för allt! ingen bebis än tyvär men snart så hoppas jag! =) KRAM

2010-05-28 @ 07:52:21
URL: http://www.metrobloggen.se/LindaAllerhed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0