tidig tur

Har precis sovit ett par timmar. Kom på att jag var ganska trött;)
Ebba blir hemma med sin pappa Magnus som inte mådde så bra, men i morgon skulle hon koma förbi:)
Då ska jag få leka :)

Skjutsningen till Arlana i morse gick bra. Anders körde upp så jag kunde sova lite i bilen. Sen körde jag hemmåt runt 7 snåret. Var sedan och träffade Magnus innan han skulle åka hem till Ebba och fixade med min bil.
Den ska stå där resten av veckan och jag fick låna Mamma och Anders bil:)
(plus bensin kortet;))LYX!

Nu ska jag ringa J och se hur det har gått för honom idag. Sen blir det att stoppa lite mat i magen:)



Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en härlig dag iallafall :) Hade

2010-03-17 @ 13:56:41
URL: http://miichajohansson.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg :D

2010-03-17 @ 13:59:10
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0