Mässa

Sitter och har precis ätit en baguett med hjärtat som är ledig idag.
Väntar på att Johan, J´s vän ska komma och plocka upp mig så ska vi ta oss ner på stan och till Munktell för  Rekryteringsmässan. Hämtade en bunt av mina CV:n på mammas jobb som hon hade varit snäll och skrivit ut åt mig, tidigarte idag så jag kan bli av med lite papper och förhoppningsvis få utdelning på det:)
Första stoppen blir Munktell i Eksilstuna, sen blir det Bombardier Arena i Västerås. Dom har ett stånd där som jag är mycket intresserad av!:) hoppas på det bästa;)

Får se om det blir en sväng förbi IKEA på hemvägen med;) Skulle behöva lite krukor till alla blommor som J fick på sin födelsedag! inte så snyggt med bruna plast krukor överallt;)


Vår ute idag för 4 dagen irad! Underbart. Kjol för 2:a dagen irad:) Vad jag älskar våren! När man ser att det finns ett slut på vintern. För nu får det faktiskt vara slut på snön! Nu längtar jag efter värme och sol!


Dags att börja packa ihop sig så man är redo när skjutsen kommer:)



Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0