Färdigjobbat!

Har ganska nyligen kommit hem från jobbet. Blev ett par timmar idag. Känns skönt. Börjar 11 i morgon och går till 17. J blev ledig i morgon så det är skönt, då kan han få vara hemma och fica till kvällen:) Toppen då slipper jag;)

Jag har svårt att begripa hur folk tänker ekonomiskt. inte alla. Men vissa i min omkrets. Hur kan man spendera när man inte har råd till de?
Jag har bott ensam med min mamma större delen av livet, och med en ensamstående förälder badar man inte i pengar. Så jag har alltid fått hushålla med det som finns. Därför blir jag så chockad när folk spenderar betydligt mer än vad man kan ha råd med. Man slutar aldrig att förvånas eller vad är det man säger?


Ikväll vet jag inte vad som erbjuds. J är på systemet i alla fall.. Men någe kostsamt lär det väl inte bli där. Är ganska dammigt i plånboken;)


Nu ska jag nog ta mig ett glas vin:) Och hoppas på att det dyker upp någon mat på bordet;)


Ha en underbar kväll!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0