Bättre och Bättre

Nu har jag nyligen kommit från landet och fått i mig lite mat.

Var förbi TunaPark på vägen ut till A och M och Ebba. Hittade lottringar som jag sökte:) Toppen!
Billigt var det med. Gick en sväng och kollade men hittade ingen jag föll för (inte för att jag skulle haft råd ändå:P).
Sen åkte jag ut till A, M och Ebba. E var sjuk så istället för att åka in till stan och leka så stannade vi på lande. Hon hade hög feber och var trött och hängig. Så vi kollade på Nicke Nyfiken och åt russin, banan och Piggelin:)
Sen spenaderade vi mestadels av dan att ligga på soffan och mysa/sova för Ebbas del:)

J fixade mat till jag kom hem. Nachotallrik:) MUMS! han hade även städat! Vilken lyx. jag som tänkt göra det i morgon innan vi åker, men han hann före:)
Så jag har den rena tvätten kvar att vika och lägga in i klädkammaren.
Sen är det packning till i morgon. Ska bli så kul att åka i väg. Har planer på att åka härifrån vid 14.30 -15.00.


Nu blir det TV mys:)


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0