Baddags

Hade en trevlig dag i går med jobb på två ställen och sedan vin och mat hemma hos familjen E. Jag bjöd in mig själv, och det slutade med en himla massa folk. Men trevligt. Vart dock dö trött frammåt 10 tiden så kvällen slutade ganska ung, men vad gör det. Kollade lite TV när jag kom hem och sedan stupade jag isäng. Sov till 10 i morse och är fortfarande trött. Ätit ägg och knäckemacka med leverpastej och Felix smörgåsgurka till frukost. Ska snart hoppa i badet och sedan göra mig i ordning och gå och hämta bilen hos familjen E där dem blev kvar igår.
Sen hämta blommor och lämna en nyckel och sedan till A och se om han har något gott i fiskdisken. Sen jobba 18 -->. Vet inte hur länge det kan bli, och vet inte hur mycket folk som kommer, men kommer nog vara en hel del att göra. Skönt med ledig dag i morgon:)

Nehe, baddags och sedan lite lunch innan det är dags att röra sig hemmifrån:)



Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0