Onaka

Är så trött. Har svårt att hålla ögonen öppna.
Vet inte hur jag ska orka med en arbetsdag som denna...
Men det får lov att gå. Förhoppningsvis slutar vi vid 3 och absolut senast 4...
Det är inte någon direkt sol ute, utan ganska molningt, men fortfarande den kvava värmen.

Hunden har fått mat och jag äter lite frukost. J sover som en stock. Tror han kom hem ganska sent igår:)

Var och bade igår efter jobbet med. Så skönt. Speciellt för Viggo(hunden). Han älskar tydligen att bada och det märks! Han vill inte upp ur vattnet! Så 30 minuter senare då passade det minsann;)

Jag tror J är ledig idag så vi får se om vi hittar på någonting i eftermiddag när jag kommit hem från jobbet eller om jag är alldeles för trött för det;)



Nu blir det äta klart Onakan med banan och sedan hoppa in i duschen:)






Hoppas på en fantastisk dag!


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Nja inte mkt, jag har jobbat morgonpasset, men ska jobba ikväll med. :D

sj då?

2010-07-04 @ 14:12:43
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0