kvällen

Snart dags att åka till Borsökna och träffa J´s bror och familj och festa lite. Dock blir det nyktert för min del i och med jobb i morgon. Skönt att kunna ta bilen med och åka hem när man vill utan att det tar 1 timme med buss;)

J kom precis hem och ska hoppa igenom duschen innan vi åker och jag har nyligen pimpat mig klar.. Blev lösa plagg då det är så varmt så man luftar lite. Kan behövas i denna värme!

Blev full rulle på jobbet idag. Skönt att ha lite och göra och tiden går riktigt fort vilket jag tycker är toppen!

Slänger i mig lite yoghurt då jag inte fått i mig någon kvällsmat. Blir kanske att stanna på Statoil och köpa en korv på vägen:)



Ha en trevlig kväll! Nästa år vid den här tiden hoppas jag på PowerMeet!



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0