Glider på en räkmacka...


Nu är det rena rama röran hos mig. I min kropp och knopp.
Jag tampas ju med mina extra jobb och försöker få så mycket som möjligt. Men så mycket mer än ett par tusen i månaden blir det ju inte...

Det är himla frustrerande och jobbigt att jag aldrig kan få en räkmacka att glida på!
Det skulle vara så himla skönt att ha ett jobb. Ett ställe där jag har mina fasta timmar och får jobba mer än just dom timmarna och sedan att dom tycker så mycket om mig att jag får heltid där! Skulle inte det vara fantastiskt så säg!
Men nu är det ju inte så. Och jag går dagarna i ända och försöker komma på vad jag vill göra. Om jag ska plugga vidare för jag kan ju inte gå och bara extra jobba hela mitt liv och inte få in några mer pengar...

Och som pricken över i:et så håller dom på med nedskärningar på J´s jobb. Han kommer inte ens jobba halvtid!
Detta får min kropp och knopp att oroa sig något kompiöst!
Jag började kolla på nya lägenhet igår när han berättade för att spara in pengar. Jag låg i sängen innan jag somnade och skrev ner vad vi kan sälja av för att få in extra pengar osv...

Så nu kommer det vara en period då jag inte gör någonting... Jag kommer ha nära till gråt hela tiden och magen kommer att krångla, jag kommer sova oroligt och det roligaste av allt... jag kommer vara lätt retlig;)
Skoj va!?

Så nu känner jag att en räkmacka inte skulle sitta helt tokigt till!




Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0