Vinterland!

Det är så otroligt mycket snö här! Eller ja, ganska mycket i alla falll. Men massor på träden. Träden har numera inte bruna grenar, utan vita. Vita tjocka grenar. Och det är så vackert!

Igår skrev vi på kontraket till våran första gemensamma lägenhet. 84 kvm KÄRLEK! Där jag ska få bo ensam tillsammans med min prins:) Kan man må bättre än så? Jag tror knappast de;)
Vi skulle även få nycklarna lite tidigare för att få komma in och tapetsera:) Alla rummen kommer att tapetseras om, men det blir efter hand. Så vi börjar med vardagsrummet som hyresvärden skulle betala:)
Jag längtar som tusan, så vi kanske har nyckel vid den här tiden nästa månad?.. Hur underbart är inte det då?:)

Nej, nu ska jag gå och blåsa håret och göra mig klar där i alla fall, sen tänkte jag krypa ner och kramas lite med älsklingen min tills han vaknar:)



Ha en underbar dag!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0