sjukling

Idag blev det inge jobb. Är hemma med migrän. Det började redan igår eftermiddag och höll på hela kvällen. Gick och la mig redan vid 8 för att det skulle hinna släppa över natten, men det gjorde de inte. Så jag sov till 12 taget, sen gick jag upp. Men lite ligger fortfarande kvar.
Så jag har precis stoppat i mig lite fil i magen och nu ligger jag i sängen igen. Är inte trött i och med att jag sov så mycket i natt, men har ingen ork och göra något heller. Så jag tror jag slår på en film utan ljud, de kan ja kolla på.

-----------------

Ikväll ska jag hämta bilen. Den nya. Jag ser fram emot de!
En WV Polo!:)


Nej nu går inte det här längre.


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0