Nytt år, nytt liv, nya möjligheter, nya tankar...

Varit lite seg på att uppdatera. Det ber jag om ursäkt för.

Nyår spenderades först hemma med att äta gott och umgås. Sedan bar det av till vännerna på andra sidan ån, S och E. En massa folk där och det var treevligt att träffa dom. J jobbade ända fram till 23, men kom en liten stund innan tolvslaget:)
Vi var ute på vägen, tittade på raketer och drack skumpa! Sånt som man gör på nyår;)
Vi festade kvar en stund till och drog vid halv 2 tiden till J´s halvbror med familj där vi vart kvar till tidig morgon. Sedan knallade vi hema till J´s far och spenderade natten där.

Nyårsdagen blev pizza och soffhäng hela dagen.

1:a vet jag inte reiktigt vad vi gjorde. Var nog bara häng då med.

2:a och 3:e var jag ute hos Mamma och Anders hela dagen! Ute och promenerade på isen, grillade korv vid sjön och försökte hålla värmen och pratde strunt.
Det är så mysigt att få vara där ute. Det är ett sådant lugn. Det tar den tiden det tar osv... Jag längtar massor till vi flyttar till hus på landet:)

Idag har jag bara tagit det lugnt.  Städat lite och faktikskt, spelat lite sims;)

Betalade räkningar ikväll, och den här månaden är inte kul! Inte alls! Jag hoppas bara på en vändning snart:)
Ska ner till Arbetsförmedlingen imorgon och pratade med en H om lägenhet till mig och J.


Jag hade ju lite nyårslöften med... Men jag tar dom i ett senare inlägg:)



6 månader med dig idag hjärtat! Jag ÄLSKAR dig J!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0