Imorgon gäller det!

Jag jobbade igår kväll. Började vid 17.30 och var hemma vid 01.30... Det gick bra men vad slut jag var i morse. Dock inte igår kväll, då jag alltid är uppspelt efter en sådan jobbardag.
Gick upp strax efter 11 idag och käkade lite. Sen skjutsade jag J´s lillebror till en kompis, och sen åkte J´s lillasyster (den äldsta) och jag till Tuna Park och kollade lite, och sedan till Willys och handlade.
Gjorde en jätte god Broccoli och ädelost paj till kvällen. MUMS!

Imorgon sätter ju mitt GI liv igång.. Mammas gubbe börjar igen då (han slarvade över jul och nyår) så jag har någon att bolla med som gjordt det förut, samma som med J som oxå testat förut!
Ser verkligen fram emot att se en förändring!

Köpte ju även lördagsgodis i lördags för 21.50 kr... Det var bra för första gången utan att ha mätt med våg.

Nu ska jag surfa runt och leta reda på lite bra recept till mat tillbehör i morgon kväll.. Ska käka stek med någonting till.. Frågan är bara vad...


Kärlek till er alla..

Bara 50 dagar kvar tils vi flyttar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0