Gi nästa vecka?!

Visst, jag har blivit av med några kilon sedan nya bara genom att sluta äta godis, chips och dricka läsk.
Men jag känner att jag vill mer, snabbare. Jag vet. Man ska inte vara otålig när det gäller viktnedgång, men det ligger i min natur att vara otålig:P

Min mammas gubbe har testat GI tidigare, J och hans "pappa" har testat GI i tidigare och det har funkat för dom.
Och man man tänker så kan jag klara mig utan vissa saker. Helt klart!

Så nu har jag surfat runt på nätet och sugit åt mig en massa fakta och det lutar faktiskt åt att jag börjar med GI metoden på måndag redan!

Jag väger på tok för mycket nu, och har inte vägt så här mycket tidigare. Och jag märker av det och ser det!
Så det är dags att göra någonting åt det!

Jag kommer att lägga upp min start vikt när jag är redo för det. Men inte riktigt än...


Så då kör vi! J skulle i mån det går också köra på med GI metoden.  Det blir kul att vara 2 om det, och speciellt nu när vi snart flyttar så känns det bra att kunna laga samma mat till båda osv:)


Min målvikt? 65kg!

Jag har mycket att jobba på! Så det är bara att sätta igång.

Har ni tips, kom gärna med dom! Jag är ny på detta så kan behöva så mycket som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Läs boken hjärnkoll och köp hem en bok som heter blodsockerblues=) super båda två=)

2010-06-30 @ 23:18:47
URL: http://linneawass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0