Frukost:

Havregrynsgröt med solrosfrön och kli.
1 kokt ägg
2 glas vatten
½ macka med ost (inan jag kom på mig själv om att det inte var mörkt)

Funkar det som frukost?! Havregrynsgröt är ju bra. Och ägg är ju bra...

Idag ska jag ner på Arbetsförmedlingen. Egentligen skulle jag vara där nere klockan 10, men klockan hade tydligen stängt av sig själv(?)...
Så strax åker jag ner på stan och hoppas att det inte är lika mycket folk som sist, för då kommer jag få stå där länge...

Lunch vet jag inte var det blir riktigt. Ska äta på J´s jobb. Salladsbuffe är ju i alla fall riktigt gott;)
Något bra blir det väl! Ne, nu ska jag springa till bussen! Bilen står ju fortfarande och är lite förkyld...


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0