2010

Jo, då var det lite nyårslöften då..

¤ Sluta röka helt! - Det har nu gått 4 dagar och jag har inte rökt sedan den 31: december klockan 01.45!

¤ Lördagsgodis -
För 20 kronor på lördagar får jag välja på att: dricka läsk, äta chips, äta godis, eller något annat sött.

¤ Röra mer på mig -
Mera promenader. Jag börjar med minst 1 gågn i veckan och då på minst 45 min.

¤ Vara mer sparsam med pengar -
Inte slösa som tidigare. Endast köpa det nödvändigaste.

¤Äta ute max 1gång i månaden -
Gäller både mat och fika.

¤ Spara pengar varje månad -
många bäckar små...

¤ Skaffa mig ett heltids arbete / 75% / fast jobb - Detta inom 6 månader. Alltså innan Juni är slut.

¤ Flytta till eget tillsammans med J -
Detta kommer att ske inom 3 månader

¤ Gå ner i vikt -
Att 1:a feberuari gått ner totalt 5 kilo. Att 1:a april gått ner totalt 10 kilo. Att 1:a juni gått ner totalt 15 kilo. Att 1 augusti gått ner totalt 18 kilo. Och att sedan ligga på den vikten!

¤ Ta vara på min relation med J -
Att inte bråka över småsaker, att visa kärlek i alla lägen, att visa honom uppskattning och ta hand om honom.

¤ Tänka på vad jag säger -
Ibland kan jag säga saker och kommer senare på att personen kanske tog illa upp eller blev ledsen. Det ska jag försöka undvika, eller att folk ska säga till mig om jag gör det, så jag kan lära mig.

¤ Uppskatta det jag har -
Egentligen har man det så bra. Jag har mat på bordet, tak över huvudet. En underbar familj som älskar mig och som jag älskar. En fantastisk pojkvän som jag inte vill leva utan.
Jag är rik på så många mer saker än pengar...

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Mysig blogg du har! =) Just nu har jag en tävling om väggord på min blogg, var gärna med! =) Kram, Diana

2010-01-05 @ 12:26:33
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0