Nycklar till nya lyan!

Idag fick jag dom efterlängtade nycklarna till lägenheten! UNDERBART!
Dock var det skitigare än vad jag minns det, så de får väl bli en (STOR) städning innan vi bonar in oss:)
Antagligen har dom rökt inne för det är väl markerat där det suttis tavlor och i taken (sådant som försvinner om man gnuggar med fingret). Och så luktar det instängt. Så vi började med att öppna alla skåp och dörrar till alla rum så det får börja lufta lite. Ville inte ha fönstrena öppna än, i och med att det snöade som bara den tidiagre, så det får stå och vädra samma dag vi flyttar in:)
Malena följde med mig till lägenheten när hyresvärden kom och så dök J upp efter en stund. Vi gick runt och lalla lite där och planerade och drömde oss bort en stund.
Hämtade sedan ut tapeterna på Flügger. Och hittade resterande tapeter där som ska upp på dom andra väggarna.
Malena styrde upp det hela lite och med hennes klocka ord bestämde vi oss för en tapet:)
En fond vägg i mörk grått med silver färgade ränder på där TV:n ska stå och en ljusare grå på resterande väggar. Blir nog fina fisken när det kommer upp:)
Så nu håller vi på och säljer: bilen, fyrhjulingen och mina inlines så vi kan köpa tapeter till dom andra rummen:)
Jag längtar så!

Håller på och packar här hemma med. Blivit lite kartonger, och jag har mer grejer än jag trodde att jag hade här!
Men det ska nog gå ner det med:)
Nästa vecka sätts förhoppningsvis tapeterna upp vilket resulterar i att vi kan börja flytta in runt den 21:a! Jag kan knappt bärga mig!

Imorgon blir det jobb och i 3 dagar fram över. Söndag-Tisdag ska jag flyttstäda en lägenhet så jag har lite och göra då med:) Och sedan komma hem och packa för att så snart som möjligt komma in i nya lägenheten;)
Gäller och ha dagarna planerade;)


Nu blir det mys med J och hans vän Johan!


Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag kommer följa din blogg....jag e sååå dålig på o skriva i blogg men skam den som ger sig hihi

2010-02-11 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0