tapetprov och bebisfödsel

Kom hem igår efter en underbar helg ute på landet! Fiskat och kokat kräftor, tvättat, läst, ätit gott och myst!
Skönt att vara iväg och andas lant-luft! Det måste vara det bästa som finns!
Har bara gått och skrotat runt i sköna kläder, med håret kors och tvärs på hela huvet och med sminket långt ner i väskan! Underbart!

Över 200 kg kräfor blev kokade av J och mammas A. Vilken lyx va?:)
Och maten blir man så bortskämd med! 3 rätters intogs i lördags. Inte helt fel.
Lagade cremebrulé för första gången:) Blev helt ok:)

Grattis till A och M och lilla dottern E, för en nykläckt bebis, även hon på namn E!:)


Idag ska jag ev. åka till Rusta med J´s ena syster och kolla lite färg och tapeter. Är så sugen på att göra i ordning sovrummet, och gärna NU! Så en liten tripp vore ju inte helt fel;) IKEA skulle jag med vilja åka till, men det får nog bli någon månad framöver. När sovrummet är klart kanske;)
Funderar på en ljusgrå färg och sedan en fonsvägg, men kan inte riktigt bestämma mig...


Den tänkte jag som färg i rummet...


... och eventuellt denna som fond eller...





...eller den här som fond.

Vi har ju grått och svart i vardagsrummet, och jag funderar på att ha grått i hallen med. Så antingen målar jag eller tapetserar. Det som är lite kinkit är ju att det är hyreslägenhet, så jag får väl be någon komma och tapetsera åt mig då;)

Men jag tror att dom färgerna kan bli bra, för då kan jag ha andra färger och bryta av med, som gardiner osv.

Ja vi får se vda vi hittar när vi åker och shoppar:)



Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0