Rörigt inlägg...

Jag har hunnit smält min räkmacks olycka ett tag nu. Insett att den kommer att komma. Att jag med kommer att få glida en stund här i livet, även om det inte kommer nu.

Var i alla fall på jobbinterjuv den 4:e och vill att det ska gå bra. Ska få besked i slutet på månaden. Bara att söka mer under tiden.

J fick ett jobb erbjudande i dag som "dom" skulle prata mer om senare i veckan. I och med att detta låg en bit från staden och det inte var säkert hur mycket timmar så behövde han som ringde kolla upp det lite mer närmare. Men kul att det börjar rulla på där med:)

Funderar på vad det ska bli till kvällsmat. Köpte massa grönsaker på torget idag från en gård utanför stan som stod där. Supergott! Älskar att köpa färska egenodlade grönsaker utan massa besprutningsmedel. Det blir en helt annan smak!:) Skulle vara gott med kyckling men det åt vi igår och jag har inte tagit upp nån ur frysen så det blir nog inte det heller. Ska se vad jag mer kan hitta på:)

Imorgon ska vi (om regnet försvinner) ut och plocka svamp och bär:) Se om vi hittar nåt i alla fall:)

J är nu ute och fiskar, det lekte som tusan tidiagre när vi var ute men det blev en kortis för sen började det ösa ner och åskan kom, så då gick vi in..

Nehe. Slut svabblat för nu:)

 

 

Kärlek!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0