Onsdag vecka 33

över 1 vecka sedan.


Jag få besked om jag får jobb under den här veckan. Och jag önskar så gärna! Det skulle vara så skönt!


VArit på vårdcentralen för en vad jag trodde det var urinvägsinfektion. Men första provet visade inget förutom vita blodkroppar i urinen. Så fredag får jag svar på det...

Var ute hos min mor och hennes gubbe igår. J hjälpte honom att fiska kräftor och koka. Blev ljuvligt gott!
Jag färgade håret och kokade kräm med mamma när hon kom hem:) Så sköt att vara ute på landet! Älskar verkligen landet!

Idag har jag efter ett helvetiskt tvättande i förrgår en sju jävla massa tvätt att vika! Hela vardagsrummet gapar fullt med tvätt! Usch! Men det är bara bita i det sura äpplet och göra det man måste...
Tänkte även skura golven när jag är färdig med kläderna, och tog upp lammfärs till kvällen. Skulle vara gott med riktigt mat. Vi har varit himla dåliga på att laga riktig mat. Vilket är himla synd för det är ju så mycket godare och nyttigare än att äta ute. Att äta ute ska vara en lyx tycker jag! Och tyvär har det försvunnit en aning. Eller ganska mycket till och med. Så det ska de bli ändring på!
Känner mig nästan lite husil idag, men J är hemma och jag städar och donar gärna näre jag är helt själv, så jag får vänta till han går och jobbar ett par timmar.




Håller tummarna för er att det ska lösa sig så fort som möjligt. Att det ska gå så smidigt och smärtfritt det bara kan i den situationen. Ska bli spännande att se resultatet:)



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0