väderkaos

Vaknade nyligen helt av mig själv. Var så kissnödig:P J ligger och sover. Likadant som min bror.
Vi var över hos min pappa och bror igår och åt lite mat. Då hängde brorsan med hit i och med att vi ska ut till mamma och A idag. Så bror ligger och sussar så sött på soffan. J i sängen och pratar i sömnen. Jag går upp och när jag sitter på toa alldelles nyvaken så ser jag snö! Japp det snöar igen! Det har snöat tillräckligt för att det vita ska ligga kvar på marken och man inte ska ha någon lust att gå ut! USCH vad tråkigt! Våren som hade kommit fram här. Krokusar och tussilago!

Som sagt. Idag bär det ut till mamma och A. Vi ska fira mamma och moster som har fyllt båda två, och kanske få ett påskägg och lite mat:) Mums! Så vid 12 tiden så åker vi. J och brorsan tyckte inte att dom behövde gå upp förrens 10 min innan vi skulle åka... Men de tycker jag:)Så snart ska dom upp. Vi måste faktiskt hinna äta frukost.


Jag önskar er en bra dag i det tråkiga vädret. Mysa innen skulle jag ge som förslag:)




Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0