Slingor


Nu börjar jag piggna på mig. Kroppen känns bättre, det bara är snuvan och hostan som är kvar och
irriterar.
Jag märkte redan igår att det var på bättringsvägen. Jag blir alltid så rastlös och otålig när jag varit sjuk, så igår kväll färgade jag håret:) Ska slinga det idag. Böev betydligt mörkare än jag hoppats på, men jag kör en slingning nu, och en ev. senare så det blir lite ljusare. Skulle vara skönt såhär till våren/sommaren:)

Ska ringa till S snart och se om jag ska jobba med henne på lördag, annars hade jag ett annat jobb en bit bort
på lördag och sedan ett den 5:e maj.

Imorgon blir det AF. Ska in en sväng till mamma först på morgonen, och sedan dit.

Funderar på att åka ut till Mamma och Anders någon kväll snart och umgås lite. Skulle vara mys.


Nu blir det slingning:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0