Sjukling




Fortfarande sjuk.


Precis klivit upp från badet. Känner mig lite frächare, men i och med febern så kall svettas jag hela tiden, så den frächa doften försvinner nog snart.
Betalat lite räkningar i och med att jag fick endel av lönen redan i fredags:)
1 räkning kvar och hyran, skönt! Och då har vi inte fått alla pengar än:) Me like!

J och S-J sitter och kollar på någon film dom hyrde igår. Verkar inge bra så jag fick mitt bad och lite tid att spana runt här. J handlade nässpray idag med Mentohl i. Det sved som bara den! Riktigt effektivt, men starkt. Skönt att kunna andas genom nästan i alla fall.
Natten som var, var hemsk! Sov dåligt, vaknade hela tiden, varm/kall, hostade m.m...
Så jag hoppas på en bättre natt inatt:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0