Menthol spray

Är så ledsen att jag inte kan ladda upp bilder då jag inte har någon sladd! men hoppet har jag inte gett upp än. Den dyker nog fram:)

Var på AF idag och fick lite mer tips och råd. Skönt. Ska, när jag fått feedback på mitt CV åka ner till mammsen med en bunt papper och skirva ut massor med CV:n och åka runt och lämna. Måste få något mer än dom dagarna jag har.

Dock fick jag reda på idag att jag får sem.ersättningen från gamla jobbet den här månaden:D Men jag ska inte säga något till J. Det ska bli en överraskning:) Ska sätta undan lite på sparkonto med. (tur att han inte läser min blogg)

Nu blir det att ragga upp nässprayen och sedan köra en drive med att rensa lite skit:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0