Långfredagen

Sitter med en kall Pine+Citrus xider. Solen har precis försvunnit från andra sidan ån, men kanske om jag ställer mig på balkongen så är den där?
Ikväll blir det förhoppningsvis lite pokerspelande. Har inte spelat på år och dar, men de skulle var kul.

Är ju kattvakt åt grannarnas 3 katter. Dom är och hälsar på släktingar så jag matar och kelar med katterna undertiden. Och himmelen vad kelsjuka dom var idag! Jag har aldrig sett dom så! Ur mysigt:)

Imorgon jobbar J. Slutar vid 8 så jag blir ensam hemma. Får väl leta påskägg själv:(
Söndag ska vi över till min pappa och bror och äta lite. Åker hem på kvällen och tar broderna med oss. Sen blir det en tripp ut till mamma på måndagen och käka med moster L och kusin O. Trevligt!
Ska även gratta mamma och moster L som har fyllt båda två. Ser fram emot det som tusan.

Nu ska vi bara vänta in evetuellt sällskap:)


Ha en underbar påsk! Och ät ihjäl er! Det kommer jag att göra. (sen blir det andra bullar)


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0