Info

Fem artister/band du lyssnar på:
1. Black Eyed Pease

2. Winnerbäck
3. Pink
4. "Svensk sommarmusik"
5. Milow

Fem filmer du gillar:
1. Dirty Dancing
2.Footloose
3. Män som hatar kvinnor
4. Luftslottet som sprängdes
5. Flickan som lekte med Elden

Tre saker du är rädd för:
1. Sniglar
2. Döden
3. Att leva ensam

Fem personer du tycker ser bra ut:
1. Pink
2. M. C
3. S. A
4. M. G
5. Mamma

Avslöja tio saker om dig själv:
1. Jag har genomgått 2 hjärtoperationer.
2. Jag slarvar med min medicin.
3. Jag är svag för godsaker
4. Mina föräldrar är skilda
5. 3 av mina 4 kusiner bor i USA
6. Min Gudfar bor i USA
7. Jag har varit i USA 3 gånger
8. Jag älskar att flyga flygplan
9. Jag önskar min kropp såg annorlunda ut
10. Jag vill ha 3 barn innan 30

Favorit...
Färg: Grå
Låt: Svårt
Dryck: Vatten
Glass: Smack
Maträtt: Thaimat
Tid på dygnet: Kvällen
Årstid: Hösten
Ämne: -
Djur: Hund
Land: Sverige, USA, Grekland
Stad: Svår

DU
Namn: Chris
Smeknamn: Chrissan, Chrisslissan
Längd: 166
Vikt: På väg ner
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brun
Skola: -
Husdjur: Dammråttor
Bor: Torshälla
Piercingar: -
Tatuering: -

 

 

Tack http://terrorstad.webblogg.se/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0