Dan före dopparedagen


Ikväll åker hunden hem. Om ett par timmar närmare bestämt! Har varit ett par jätte bra dagar, men nu när han har åkte så är det dags att låna hem en dammsugare. För sjutton vad han hårar! Kan nog samla ihop till en golvmopp skulle jag tro;)
Imorgon är det min dag! Min 21:a födelsedag! Mamma är borta med jobbet och pappa och brorsan dyker upp på söndag med mamma, anders och lillian. Så vem kommer imorgon? Jag har ingen aning!
Har köpt hem så jag kan baka det jag ska i alla fall. Var och handlade nu på eftermiddagen, ville inte att det skulle bli för sent, för jag är helt slut i kroppen. Så trött och jag vet inte varför! Så när hunden och matten har dragit blir det soffhäng med morötter och turkisk yoghurtdipp:)
Imorgon blir det då städdag! Sen ev. besök på kvällen. Blir pizza och paj tänkte jag:) Finns saker så det räcker ett bra tag nu framöver:)
Köpte present åt mig själv idag från Jocke. Visste inte om han skulle ha tid att ta sig ner på stan, så jag slog in den så fint. Men han åkte ner på TP och handlade så något får jag. Så då kan jag ge paketet som redan finns till mig - från mig:) Inte dumt!
Ska springa ner till J´s familj nu och kolla om jag är snäll nog att få låna deras dammsugare imorgon:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0