Dagen efter


Kalasade igår.
J´s familj kom vid 6 tiden och vi fikade ihop och snackade skit:)
Sen kom S&E över vid 8 tiden och vi gjorde pizza och åt! Det är så himla gott med hemmagjord pizza!:)
Det ska jag bjuda på på söndag med när min familj kommer:)
Ikväll blir det också lite firande. Har inte kommit fram till om jag ska bjuda på mat ellet fika än bara.
Ska väl försöka klura ut något bra:)

Igår fick jag kläderna och klockan som jag visade och en trisslott och blommor och en ljusanordning från Diamoda:)
Blir toppe i vardagsrummet/sovrummet.
Mera presenter kommer på söndag då jag bli firad av familjen:) Längtar!


Nu ska jag göra lite nytta tror jag minsann. Funderar även på vad jag ska äta till lunch. Thaistället på hörnet funkar ju alltid;)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0