Bokhylla

Idag kommer bokhyllan hit! Äntligen! ELler ja, jag får snällt åka och hämta den själv, med släp. Och när jag kör släp gott folk, så går det bra så länge jag åker frammåt. Skulle det sen vara så att jag behöver komma bak på något sätt, så är det roliga slut! Behöver jag säga mer?
Så nu först så ska jag stoppa i mig lite frukost, sen blir det att tvätta håret hade jag tänkt, duschade igår kväll men mitt hår blir aldrig kul efter en natt i sängen. Sen blir det en sväng till Tuna Park först, för att hitta dop present till J´s lilla kusin som döps i helgen. Och sen ska vi hämta bokhyllan!:) Ska bli så skönt att få hit den! Har längtat massor!:)
Den ser ut ungefär som en Billy bokhylla från IKEA, men är svart runtom och rutorna i mitten är bruna istället, men mig gör det inget, för vi har både svart och brunt i vardagsrummet där den ska stå:)
Hoppas bara att den får plats där jag har tänkt, för mätt har jag inte gjort. Annars får vi möblera om hela skiten;)


Liknande den här är det:) Kommer bli toppen bra!

Nej nu måste jag slänga i mig lite frukost innan dagen drar igång!



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0