Snart på väg!

Älsklingen ligger fortfarande och sover. Eller halv sover i alla fall.
Jag var uppe 06.30 för att ta mig ner på stan och hämta bilen. Tog en sväng förbi Viptorp för att hämta räkningar osv. Fattas en räkning. Jag ska ha fått den men den har inte kommit?! Vet att jag brukar få grannens räkning ibland, så han kanske har fått min, men inte har jag sett av den. Så jag ska ringa till företaget som jag saknar räkningen från när dom öppnar vid 10 och fråga efter OCR nummer och summa så jag kan betala den idag innan vi åker.

Jag packade det sista igår och älsk ska göra det när han går upp. snart ska jag kolla vägbeskrivning och sedan klä på mig ordentligt. Sitter i mjukis dress nu...

Åker förbi Västerås och hämtar hunden och nyckeln till stugan och sen drar vi. Ska passa på att käka något oxå. Kanske Pizza Hut?;)

Ne fixa men räkningar och byta om... Sen kör vi!:)

Kommer bli på tok för mycket shoppande i helgen, men va fasiken. Det är ju julklappar. Då gills de va?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0