Regnrusk och öm kropp

Igår jobbade jag. Det var första gången för företaget. Det var toppen kul men nåt så fruktansvärt högt tempo. (INte så konstigt med situationen annars). Jag gillar när det är fart och fläkt och det var det verkligen! Men som sagt. Roligt som bara den men ett par andra skor nästa gång blir nog bättre:)

Somnade som en stock igår strax efter 22. VAr helt död. Så Scooby-Doo en kortis sen somnade jag. Han pussa J godnatt i alla fall:)
Han ka jobba länge idag vilket jag inte ser fram emot. Jag vill ju vara med honom! Men o andra sidan har jag honom för mig själv hela helgen:D Det kallar jag lyx.

Tänkte packa lite ikväll inför i helgen så slipper jag göra det i morgon. Ska upp med tuppen för att åka in till mammas jobb och hämta bilen när hon kommer kvart i åtta! Sen tänkte jag dra till Viptorp och hämta lite grejer innan vi åker. Har vi tur hinner jag somna om en stund innan vi åker. Tänkte röra på oss vid 12 snåret.
Eventuellt förbi V-ås och hämta hunden, annars skiter vi i det och åker direkt dit:)
Och har jag riktigt riktigt tur får jag använda min gummistövlar i helgen (om vädret fortsätter såhär:) Dom är ROSA;)

Nu blir det och krypa ner framför tv:n med en kopp te tror jag minsann:)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0