Packning eller hur ska jag göra?

Hostan har inte riktigt släppt än. Har sovit hyffsat bra men vaknar alltid på morgon kvisten av hostan och kan inte somna om. Men och andra sidan. DÅ kommer jag ju upp i alla fall:)
Käkat lite frukost och hållt på och plockat med tvätten.
Funderar på om jag ska åka till lägenheten och packa eller om jag ska göra det någon annan dag... Ju förr dessto bättre, men det som jag avskyr är bussen dit och hem. Tar så jäkla lång tid.. Har jag tur kanske jag kan låna bilen lite senare och göra det, eller om jag går upp tidigt i morgon och åker då... Usch va svårt och bestämma sig!
Tänkte i alla fall packa alla 15 kartonger den här veckan så jag har ju lite och göra.. Kanske ska be mamma ta med sig lite tidingar som jag kan rulla in allt glas i osv?.. Kan ju vara smart:)

Annars blir veckan lugn. Lite fika är inplanertat och packningen. Men på fredag åker jag och J till Kopparberg och går på marknad:) Vi har sommar stuga där uppe och har varje år gått på den (förutom när jag har jobbar och inte kunnat) Så nutänkte jag dra med mig honom. Så vi åker upp på fredag förmiddag och åker hem på lördag efter lunch. Då åker vi till Västerås och hämtar upp bror och hans tjej och sedan ut till mamma och A för kräftskiva:D
Underbart!:)

Kommer och göra av med mer pengar än jag har möjlighet till denna helg, men det kommer ju att vara endel julklappar. Då är det väl okej? Eller?!:S:P

Jobb på onsdag oxå! Hoppas det går grymt bra så jag får göra det mera! Ska ringa till doktorn idag med och fixa ett läkarintyg! Japp Japp!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0