kyla.kärlek.känsla.

Burr. Är svin kallt här! Sitter och huttrar under täcket... Usch. Blir och ta på sig ännu mer varmt.. Fårskinns tofflorna jag köpte på marknaden kanske;)

Idag ska jag pyssla lite här. För imorgon blir det en sväng till Viptorp och hämta mer kläder. Det kommer bli kläder till förbannelse här! ska även göra adressändring, säga upp radiotjänst, osv.osv.
Ska skicka iväg mitt CV oxå:)
Sen har jag telefontid med doktorn idag om att få ett läkarintyg... så att ja i sin tur kan söka jobb:)



Jag får en konstig känsla i magen ibland. En lite otäck känsla. En oroande känsla av hur det ser ut i mitt liv. Hur jag har det och hur jag skulle kunna ha det. Jag kan inte säga att jag är missnöjd med mitt liv. Det ända jag saknar är ett jobb. Sen har jag ett perfekt liv. Men ändå känns det knasigt... Jag kan inte sätta fingret på vad det är.
En oroande känsla av något slag. Jag skulle nog behöva fokusera mer på mina nära och kära än folk runt omkring. Min familj och mina vänner och kanske inte så mycket på folk som irriterar mig eller som ska hävda sig osv. Energitjuvar...


Nej om jag skulle ta tag i det här!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0