Höstrusk

Sitter i sängen med fönstret öppet. Det blåser utanför. Sådär låter om träden då man inte riktigt kan urskilja om det låter som regn eller bara är träden. Men det är bara träden... Det är mulet. Urrigt ute. Det blir nog lite varmare kläder idag. I alla fall halsduk... Kanske mössa med?:)
Snart blir det duschen och göra sig i ordning lite. Ska och fika med Jonna idag!:)


-----------------------------------

Jag tror jag aldrig mått så här bra som jag gör med dig! Ingen har fått mig att känna mig så sedd och omtyckt tidigare. Ingen har jag haft så kul med som med dig. Ingen har jag kunnat vara så avslappnad som jag är med dig!
Du betyder så ofantligt mycket för mig. Och jag Älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0