Funderingar, pyssel och panik!

Har nu betalat alla räkningar. USCH! Sparkontot som jag så fint lyckats spara ihop ser jag sina mellan mina fingrar. Jag vet att jag kanske inte borde schoppat som jag gjorde i helgen på marknaden, men hallå! Dety är ju JULKLAPPAR!...

Jag har ett samtal som jag ska ringa angående jobb. Och ni anar inte hur mycket jag hoppas på det. Eller vilket jäkla jobb som helst (nästan nästan)... Vill bara få till det med jobb och en fast tjänst så jag kan göra allt jag vill! Så vi kan göra allt vi vill:)

Lite räkmacka skulle inte vara fel att åka på nu faktiskt. Är det inte så att den där räkmackan ska fördelas på jordens befolkning? Eller om det finns fler räkmackor att dom då ska fördelas på ett visst anatl personer.. Min räckmacka måste ha glidit fel. Eller blivit uppäten. MINST!

Pysslat ihop ett par kartonger från IKEA så blir det mer utrymme i rummet istället för säker högt och lågt. Nu är dom samlade. Staplade. Snyggt. Eller ja, praktiskt!

Funderar på om jag ändå har lite mycket nu. Många samtal som ska ringas. Många saker som ska fixat. Och en ekonomisk kris uppepå det! Nej du. Det flyter inge vidare nu...
Det kommer att vara knapert nu framöver. Tills jag får ett jobb! Och det ska jag ju faktiskt ha! Ge mig!


Väntar på att älsklingen ska komma hem så vi får mysa och rå om varann!
Ville icke att han skulle gå till jobbet i morse. Ville ha mys hela morgonen. Och inte kunde jag somna om heller efter han gått. Ligger o kramas och sedan bara går?! Vad är de för nåt?!

Nej nu ska jag nog kolla om ja kan låna en bil och röra mig mot lägenheten. kan ju vara skönt och få hit det mesta:) Eller allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0