Pannkaka<3

Japp, jag fick pannkaka ikväll. Tog upp fisk vid lunch som vi egentligen skulle äta ikväll, men den hade A lagt in i frysen igen för han tyckte det såg så mycket ut^^
Så det blev pannkaka istället. Inte mig emot:) Men jag fick inte i mig så många... 4 stycken tror jag... Men gott var det!

Jag var en sväng på stan idag. Var på Skatteverket för att fixa papper till flytten, sen på banken och sen upp till mamma och skrev ut CV. Skulle ju gå och lämna det oxå, men så blev det ju inte. Träffade C istället och tog en fika med henne och sedan försvann alla tankar på att lämna CV.... Så det får bli i morgon. Ska till lägenheten och packa i morgon hade jag tänkt. Ska se om ajg akn få skjuts dit för att få med mig alla kartongerna. Skulle ju vara bra.
Ringde även och kollade med magasinering på MS. Han skulle ringa upp, så jag hoppas han gör det snart.

Har varit lite down nu på kvällen. Vet inte riktigt vad det är. Känner mig nere till humöret. Kroppen är det väl inget fel på, men känner mig bara ömtålig i sinnet. Känns som det är lätt till gråt och andra känslor jag inte vill ha egentligen. Kan inte heller sätta fingret på vad det är...

Satt i alla fall och snackade en himla massa med C. Trevlans. Träffade både M, H +M och J + L. Många folk blir det.


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0