nära.kära.underbara.

Jag är lyckligt lottat på endel plan. Jag har otroliga människor i min närhet! Jag har, inte många, men få väldigt väldigt betydelsefulla personer i mitt liv. Inte alla har den turen att det finns människor som bryr sig så mycket om en som jag har. Som man vet finns där i vått och torrt. Som stöttar, peppar och pushar.

Min familj. Min mamma. Min kära mamma! Allas mammor är nog den bästa för en själv, och den man anser är den bästa personen i världen. Men utan underdrift så ÄR min mamma den bästa i Världen! Inte bara för mig, utan säkert för alla! Min mamma har uppfostrat mig ensam (och jag tycker hon har gjort ett riktigt bra jobb om jag får säga det själv!) Sen har alla personer mindre bra egenskaper, och det vet jag att jag har. Men min mamma har gjort sitt absolut bästa och jag är så stolt att ha henne som just min mamma! Hon har gett mig alla värderingar, vilket jag tycker att hon lyckats exeplariskt med! Hon har gett mig kärlek i enorma mängder! Det är något jag aldrig haft brist på, kärlek! Min mamma lever inte längre ensam utan har träffat en underbar man, A som jag hoppas och tror (nästan vet) att hon kommer leva alla sin år med lyckligare än någonsin! Jag älskar dig!<3

Min bror och far betyder såklart massor för mig! Min bror, är det bästa man kan ha! Eller ja, för det mesta i alla fall;)
Nej, jag älskar min bror! Och jag vet att det kommer gå bra för honom! Han är bra!

Ens far är alltid ens far! Och det älskar jag honom för!

Jag har min bästa vän sen 6 år tillbaka. J! Han och jag har alltid spelar med öppna kort. Det är ju det vänner ska göra. Säger vad vi tycker om varanndra och vad vi väljer eller ska välja. Inga krusiduller där inte! Och jag tror att det är det som gör våran vänskap så tajt och hållbar. Det blir aldrig några frågetecken. Sen kan man ju disskutera smarthetsgraden på oss båda ibland, och roligt. Det har vi alltid ihop!

Sen har jag J. Min karl. Min man. Min älskade. Min underbara pojkvän. Jag har aldrig mått så bra av en person. Aldrig haft så kul ihop med någon. Och så skönt att få kunna vara sig själv. Helt och fullt ut! Barnasinnet behövde jag inte heller släppa, för ibland är han som ett stort barn, i all positiv bemärkelse det kan innebära!
Han får mig att känna mig hel. Att det jag saknat nu är fyllt till både höjden, längden, bredden och alla dess möjliga håll och kanter. Jag älskar dig ofattbart mycket! Det går inte att beskriva vad du betyder för mig!<3

Jag blev ju även sambo med J´s familj när jag flyttade in hos honom och dom. Det är en familj jag känner mig som hemma med. Det är varmt och välkomnande. Det är den stora familjen som är sådan kontrast till mig och mamma och våran lilla familj vi var med lillebror ibland. Men jag gillar det oxå! Jag älskar det!

Jag har flera vänner. Men att rabbla upp alla här skulle för mig ta flera timmar och skriva och för Er en lång lång stund och läsa. Så jag hoppar det. Men jag hoppas att ni vet vad ni betyder för mig! Att ni tar åt er av allt gott jag någonsin sagt och kommer att säga, för jag menar det verkligen!

Jag har flera vänner jag glidit ifrån. Jag vet inte vad det beror på. Kanske har vi just då hamnat på olika plan här i livet. Vi går åt olika håll. Men jag tänker på er. Tänker tillbaka. Och innerst inne hoppas jag nog oxå lite ibland. Samtidigt som jag känner att det kanske var menat såhär... Eller var det inte de?! Med vänner är det svårt. Det är som vilket förhållande som helst som man måste jobba på för att det ska fungera. Jag vet inte om jag kommer hitta tillbaka till er någon dag. Kanske, kanske inte. Men jag hoppas att vad som än sker mellan oss så hoppas jag att det kommer vara det bästa för oss båda!:)


Min kära mor, med mormor med på ett hörn<3


Jag och bror för inte så längesedan! Äkta syskon kärlek<3


Hjärtat mitt. Älskar dig!<3


För mina vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0