Kalas!

Igår hade jag noll tid att blogga!
För det första kom vi hem halv 5 natten tills igår. Vi var på TimeOut med J och hans vänner och även C kom förbi och gjorde oss sällskap. Det var en trevlig kväll. Håller fortfarande på och lära känna hans vänner. Och vill att han ska träffa dom så mycket som möjligt. Vill inte att det ska bli som det oftast blir. Att man slutar höras för att den andra skaffat förhållande. Vänskapsrelationerna är ju minst lika viktiga!

Upp tidigt i söndags för att fira pappa A och syster M. Det var full rulle HELA dagen! Sista som lämna gick väl runt 8. Jag tror jag somnade vid halv 10. 

Idag ska jag till Skatteverket, ringa till sjukgymnasten, ringa radiotjänst, ringa M, ringa försäkringsbolaget, ringa Smeexpress eller Micke Sundström, sen ska jag lämna CV så jag måste till mamma och skriva ut ett, för jag vill inte ringa och störa mamma M på jobbet (om jag kunde låna hennes skrivare).



Idag känns det verkligen som höst. Träden börjar mer och mer
bli kala och löven samlar sig i högar på marken. Solen kommer
fram lite idag i alla fall. Och det blåser lite. Men jag tror det kan
bli en bra dag det här med:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0