Jobb!

Yes, idag börjar jag första dagen och ska framöver jobba torsdag-fredag och lördagar:) Känns toppen!
Och det är något tills vidare. Tills jag får fast!:)

Blir en långpronmenad till jobbet så jag laddar mobilen för fullt så jag har massa skön musik att knalla till:)
Hitta en matlåda i kylen oxå. Spicy Hot;) Inte helt galet. Sen bad jag älsk ta med sig matlådor från jobbet så jag har framöver:)

Igår blev det packning av alla kläder i lägenheten och nu har dom fått flytta till torshälla:)
Så nu är det bara prylar kvar! Vilket känns jäkligt skönt om jag får säga det själv:)
Ska ringa en massa samtal på måndag hade jag tänkt. Adressändring, uppsägning av radio och tv, och alla sådana roliga saker man måste göra!

Nej nu blir det och slänga på sig kläder och börja knalla. Frågan är bara om jag ska ta den tjocka vinterjackan, eller om jag ska ta min fodrade höstjacka?! Det är ju jäkligt kallt, men hur blir det när man går och blir varm?!


Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Bella

vart jobbar du?

2009-10-02 @ 15:05:43
Postat av: Chris

Jag jobbar på Willys i Folkesta

2009-10-02 @ 21:26:21
URL: http://chrisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0