It´s all up to me

Har nu jobbat mina tre dagar den här veckan. Mådde lite dåligt i fredags så jag slutade tidigare, men sen har jag bara jobbat på. Gått sådär, men det är fortfarande roligt!

Igår efter jobbet så fick jag skjuts hem, Tack! Fick god mat i magen och sen kom J över, min bästa vän med en tjejkompis (:P) till honom. Vi gick upp på J´s jobb och umgicks lite där:) Det var trevligt i det stora hela:)
Sen skjusade dom hem oss och jag somnade som en stock medans hjärtat skulle kolla på film en snabbis...

Vaknade runt 10 då J´s väckarklocka började ringa...Yes!!?
Idag ska jag hitta något bra ställe och ställa mina kartonger med skor och väskor på... Sen försöka få in så mycket kläder som möjligt i garderoberna för att få loss lite kartonger. Ska till lägenheten och packa måndag-onsdag. Ska få det klart, för sen är det bara att flytta på sakerna! Sen är det roligaste kvar... Städningen!

Nu har jag fixat boende för mina saker i alla fall. Hos Pappa och/eller Farmor om det inte år plats i pappas garage allt.. Härligt! Då kan jag ta en sväng förbi Ikea då med! Nice;)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och pula in kläder i garderoberna!Yes!




Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0