Inspireras!

Jag vill pyssla, dona, plocka och pilla! Jag vill vara kreativ! Var inne på Panduro härom dagen med K när vi var på stan och luncha. Hittade ju massa kul man kan pyssla med, men helt ärligt. Plånboken hänger inte med i mitt tempo, så ibland måste jag bromsa... Synd att medge, men det funkar inte i alla lägen. Som en kompis dotter sa: "Men ta det på kortet. Där finns det ju alltid pengar"... Nja.. Bankomaten har ju iofs alltid pengar, men kortet blir kanske inte godkänt att ta ut pengar.. Så, den idéen sket sig!

Hade det trevligt på stan med K. Käkade lunch och pratade strunt. Det var riktigt trevligt faktiskt.
Gick ut en lång promenad på kvällen med J och T. Var skönt! Kändes underbart när man kom in. Sprang den sista biten med T. Det var nerförsbacke så det gick bra. Något annat hade inte funkat:P

Igår blev det en sväng förbi Rusta. Köpte tapeter och MASSA julpapper och snören och kort och fasikens och hans moster! Så igår, slog jag in årets FÖRSTA julklappar! LOVLEY! Älskar julen så jag satt och visslade julsånger, vilket inte uppskattades av varken älsklingen eller hans syster.. Konstigt tycker jag!;)

Idag blir det en sväng ner på stan. Vet inte om jag ska ta en sväng förbi gamla lägenheten idag eller inte... Vill liksom bara få ut alla grejer och städa så det är gjort! Så att jag kan fokusera på mitt nya hem:)

Nej nu ska jag svida om och bege mig mot staden för lite lunch med C:)



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0