Fredsflagga hissad!

Japp idag känns det bättre. Fick ventilera lite med mamma och J igår, så nu vart jag lite klokare. Och hjärtat skickade ett gulligt sms så jag höll på att smälta och smilgroparna satt i jämnhöjd med öronen!
Vi kramades en lång stund igår. Dels för att jag och mamma fick reda på ett dödsbud när vi kollat klart på filmen och slog på telefonerna. Vi stod där på torget och fällde ett par tårar och kramades och reflekterade en stund... Det berörde trots att det inte är någon jag känner jätte väl, men vi träffades för inte så längesedan och familjen och våran familj har alltid varit nära, fast ändå långt borta. Och att en så ung människa ska få lämna är inte rättvist. Jag kan fortfarande inte tycka att det är okej att barn ska få lämna innan sina föräldrar! Jag sörjer med er!
Och dels för att jag har saknat honom. Jag ångrade mig, jag förklarade, vi kramades och älskade varann!
Nu längtar jag till framtiden! Det känns som den har så mycket gott ätt föra med sig! Åh vad jag längtar!:)

Idag ska jag ta tag i det som kom frå lägenheten igår. Väskor och skor i stor utsräckning men oxå viktiga papper och lite personliga prylar!

Kom på nu en sak! Jag har fått en påminnelse från ett företag som jag betalar rkningar hos varje månad att dom 2 sista månaderna har jag inte betalat!? Fick en påminnelse förra månaden och även denna månad! Jag betalar alltid mina räkningar så fort jag får pengar, för då vet jag hur mycket jag har och röra mig med! Så det roliga är nu att jag inte ska ha betalt dessa räkningar, men kollar jag på min internet bank så har ju dom gått iväg samtidigt som alla andra! Knepigt va? Så nu måste jag nog höra av mig till dom och fråga vad dom sysslar med! Ganska irriterande!

Och sen då! Ringde till min läkare och bad om ett intyg för att söka jobb vidare. Fick intyget på påsten, men även en räkning... på 375 SPÄNN! För ett telefonsamtal och en papperslapp!!! Helt sinnessjukt! Men det är ju bara le och betala! (måste ringa banken!)

Nej om man skullesätta fart på fläsket och göra nåt här hemma!


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0