Heja Abbe

Jag hittade den här på Heja Abbe´s blogg.  

Du ska besvara frågorna endast med låttiteln från en och samma artist/grupp. Och försöka att inte upprepa låttiteln på frågorna.
Jag tänkte ge mig på det:)

Välj Artist: Lars Winnerbäck (lyssnar på honom nu så varför inte)

Är du kvinna eller man: Fröken Svår

Beskriv dig själv: Dom sista drömmarna

Vad tycker du om dig själv: Nästan perfekt

Beskriv var du bor för tillfället: En tätort på en slätt

Om du kunde åka någonstans, vart skulle du åka då: Över gränsen

Favorit färdmedel: Gå på vatten

Din bästa vän: Min älskling har ett hjärta av snö

Din favorit färg: Gråa dagar

Hur är vädret: en vänlig grönskas rika dräkt

Om ditt liv var en tv- serie, vad skulle den heta då: Du får mig

Vad är livet för dig: Om ingens frö

Det bästa rådet du kan ge: Tanken som räknas

Om du fick byta namn, vad skulle du heta då: Hjärter Dams sista sång

Favoritmat: Julgröten

Dagens tanke: Dom band som binder mig

Hur skulle du vilja dö: Rusnings trafik

Din själs nuvarande tillstånd: Balladen om konsekvenser

Felen du kan leva med: Ingen har lust

Ditt motto: Nu är alla små stjärnor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0