Här är mitt liv...

...och jag ger dig allt jag äger.
Har stannar min tid.
Du såg mig som jag är.

Pluggar som en dåre! Har nationellt prov i Matte B i morgon. Har en känsla av hur det kommer och gå, men ska försöka i alla fall:)
 Lyckades bli lite små sjuk men det verkar ha gått över nu. Skönt:) Mådde sjukt illa när jag kom hem, men nu är det nästan helt borta:) Kanske det var för att jag åt så fort och mycket till lunch idag?:P Men det var ju så gott!:D
Ska försöka packa ikväll. Ne, måste packa ikväll. Vet inte vad ja ska ta för väska, men på nåt sätt löser väl det sig oxå:)
Ska i alla fall bli skönt:)

Helgen blir möte på Arlanda. Spännande. Har mycket att lära så jag ska nog bara sitta och lyssna. Måste ju för det första lära mig alla nya ord. Finns det ingen sån ordbok?;) M? Du får fixa;)

Ne, om man skulle gå tillbaka till den där rackarns lilla boken:P Usch! Men jag ska fixa de!! Banne mig!


Kärlek, och gärna en lyckospark till mig:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0