A never ending story


Ja vet att den är sne. Är i alla fall dagen innan jag fyllde när jag och Michis gick ut och åt på Akropolis:)


Så här god mat fick vi:) Black and Withe:) MUMMA!

Tänker mycket nu igen. Pratar mycket med M och J. Dom förstår sig inte riktigt på mina handlingar, inge jag heller. Men kanske är det för att det är de enda jag känner till? Det enda jag haft på många många år? Jag vet att jag inte borde. Att det inte är bra för mig. Inte hela tiden i alla fall. Men hur ska jag göra då? För att ändra på mig?! Jag har verkligen ingen aning! Inte en susning!


Michis och Johan på köksgolvet på Valborg:) Kärlek!<3

Nu kom frugan! Nu blir det samtal!:) Tacksam över att vi har varann!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0