A lot....

Mycket händer just nu. Med allt. Idag var det styrelsemöte i Viiby, blev att gå upp med tuppen:P Men det gick bra, somnade dock när jag kom hem och jag i wifie skulle kolla film. Men den var tydligen inge bra i alla fall...
Hämtade upp grannen o hans vän i Örebro på hemvägen. Men det blev en lugn åktur med lite disskutioner på slutet:P p3 is the shit:P
Var ute hos mamma och Anders i torsdags med lillebror och wifie. Vi käkade gott och njöt av försommaren. Det var otroligt vackert och det kommer bli så bra det här så:) Jag är så glad för din skull mamma!<3
Hämtade lite folk på natten i o med att ja hade bil, sen sov jag lääänge på fredagen. Blev onyttigt både ifredags, lördags och idag:P Usch! 
 
Men det är mycket nu. Många tankar som snurrar och jag måste försöka reda upp dom någotsånär. Det är på gång, men att våga ta steget. Att kasta sig ut hjälplös och chansa. Inget jag är van vid. Inget jag tycker om. Men vad ska jag göra?!
Jag måste lära mig att våga chansa och tro på mig själv mera. Varför skulle inte jag kunna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0